Hľadáme asistentku!

Kto sme?

Sme nadštandardná fullservisová realitná kancelária, tvrdo pracujeme na tom, aby sme boli jednotka na trhu v kvalite našej práce a spokojnosti klientov.

Chceme nielen skvelé výsledky, ale potrpíme si aj na tímovú chémiu, vďaka ktorej pondelky nie sú vôbec zlé :-)

Chceme tím, kde sa nestagnuje. Aby sa nebudovalo len meno značky, ale vytvoriť každému členovi tímu podmienky, aby sa neustále zlepšoval a rástol. Miesto, kde sa napĺňajú dlhodobé pracovné vízie.

Náplň práce:

  • príprava a spracovávanie podkladov
  • zapojenie do realizácie projektov
  • vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní
  • každodenná administratívna a organizačná podpora nadriadeného
  • organizácia obchodných a osobných stretnutí nadriadeného
  • materiálne a organizačné zastrešovanie chodu recepcie
  • vybavovanie telefonickej, poštovej a mailovej komunikácie
  • zabezpečenie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, príprava a podávanie občerstvenia
  • absolvovanie obchodných a služobných ciest a rokovaní
  • evidencia nových klientov a ich zapisovanie do databázy
  • práca s inzerčnými portálmi
  • komunikácia s právnikmi, úradmi, katastrom, bankami a štátnymi inštitúciami
  • zabezpečovanie čistoty a dokonalého stavu kancelárie (nejedná sa o klasické upratovanie, máme upratovačku, ale o zabezpečenie a dohliadanie na upratovania a v prípade, že sa niečo náhle znečistí, upratanie)
  • dopisovanie údajov klientov pri vytváraní zmlúv zo vzorov zmlúv
  • šírenie optimizmu

Výsledok práce asistentky v Arvin & Benet je spokojný, dobre naladený klient,v čistej, dobre zásobenej kancelárii, odbremenený nadriadený a projekty, ktoré sa hýbu.

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

Okrem chuti do práce a pozitívnemu prístupu k práci a životu od kandidátky očakávame:

  • zdravý sedliacky rozum a dobrý úsudok
  • reprezentatívny vzhľad (pracujeme s nadštandardnou klientelou a tomu sa musí prispôsobiť biznis oblečenie a vystupovanie)
  • komunikatívnosť
  • príjemné a profesionálne vystupovanie
  • ochota učiť sa (hľadáme špongiu :-)
  • zmysel pre detail a koncovku (dokončovať veci)
  • schopnosť samostatne sa púšťať do akcie (nerobiť len to, čo sa vyslovene povie)
  • loajalita
  • odolnosť voči stresu
  • sklon neustále veci vylepšovať a neuspokojiť sa aktuálnym stavom
  • dobré organizačné schopnosti
  • ak neviete šoférovať alebo nerozprávate dobre anglicky, musíte byť extra dobrá, aby sme si vás vybrali :-)

Čo ponúkame:

  • dynamickú prácu, kde sa stále niečo deje a neupadá sa do rutiny
  • atraktívne a ergonomické pracovné prostredie
  • výborná pracovná atmosféra bez kyslých tvárí :-)
  • značku, na ktorú môžete byť hrdý
  • rozvoj a vzdelávanie
  • atraktívne platové ohodnotenie (1 000 a viac eur netto – všetko záleží od toho, čo nám kto do firmy prinesie, akú mieru zodpovednosti si vie odkrojiť)
  • možnosť kariérneho rastu, buď na pozíciu obchodníka s nehnuteľnosťami alebo výkonnú asistentku s rozhodovacími právomocami
  • prácu so zaujímavou a inšpiratívnou klientelou
  • príspevky na šport
  • prácu, kde človek po sebe vidí výsledky a spätnú väzbu od spokojných klientov (na rozdiel od korporácií)

Miesto výkonu práce:

Záhradnícka 30, Bratislava. Výborná centrálna adresa s bezproblémovým parkovaním.

Pracovná doba:

9:00 – 17 30, od pondelka do piatku. V rámci psychohygieny si radi držíme víkendy a večere pre voľnočasové aktivity, ale ak si to situácia vyžaduje, ostávame dlhšie či cez víkend. Zriedkavo sa to vyžaduje od asistentky, ale je fajn mať sa na koho spoľahnúť.

V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 1O00 € brutto pri plnom úväzku.

Kontakt:

Ak máte pocit, že by sa vám u nás páčilo, zašlite nám prosím životopis s aktuálnou fotografiou na adresu kariera@arvinbenet.sk. Motivačný list výhodou. Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.


created by 2CREATE advertising