7 bodov, ktoré robia prenájom s Arvin & Benet dobrý nápad

V Arvin & Benet sa snažíme veci robiť so srdcom, chytro a vždy ponúkať pridanú hodnotu. Ako to robíme s prenájmami?

1.) Prvé stretnutie

Prvý krok je vždy stretnutie, najlepšie priamo v nehnuteľnosti, kde sa dozvieme my viac o klientovi, jeho potrebách, o nehnuteľnosti a klient zase o nás a našom systéme práce a našich odporúčaniach.

2.) Určenie nájomného

Po prvom stretnutí s klientom sa rozlúčime s tým, že vypracujeme cenovú analýzu prenájmu – za akú sumu sa nehnuteľnosť dá prenajať bez toho, aby sme „prepálili“ cenu a z nehnuteľnosti spravili ležiak.

3.) Vizuál predáva. A ešte viac prenajíma.

Po odsúhlasení si ceny a následnom podpise sprostredkovateľskej zmluvy sa pustíme do výroby prezentácie, ktorá robí nehnuteľnosť neodolateľnou. Tento krok je kľúčový, nakoľko prenajímanie nehnuteľností má k súťaži miss ešte bližšie ako predaj. Prečo miss? Lebo aj tu sa snaží viacero uchádzačov (konkurenčné ponuky) o priazeň poroty (nájomca) A ako v miss, tak v prenájmoch nám súťaž tiež nevyhrajú reči o svetovom mieri, ale dobrý vizuál.

A prečo je dôležitejší ako v predajoch? Keď kupujete, každá zmena je investícia do svojho. V prenájme sú pre nájomcu zmeny vyhodené peniaze. Väčšina ľudí chce bývať v niečom čistom a peknom. Preto robíme homestaging (úprava nehnuteľnosti tak, aby bola atraktívna pre čo najširší okruh záujemcov). Ak vás homestaging zaujíma, viac si o ňom môžete prečítať tu: Homestaging.

K atraktívnym fotografiám je nutné pridať dobrý popis nielen o byte, ale aj o lokalite. Angličtina je hlavne pri centrálne situovaných nehnuteľnostiach nevyhnutnosť.

4.) Dobrá nehnuteľnosť bez marketingu je ako žmurkať na dievča v tme

V 21. storočí, v dobe, keď nám nehnuteľnosti predáva a prenajíma aj instagram, je dobré online pokrytie kľúčové. Odzvonilo ponukám vo výkladoch realitných kancelárií.

V online reklame sa cítime veľmi silní, lebo sa jej poctivo venujeme, inovujeme a investujeme. Základ tvoria inzerčné portály, kde je nutné byť viditeľný. Preto musia byť naše ponuky úplne hore, čo pre nás znamená topovať ponuky dvakrát denne (t.j. dvakrát za deň vyhodí ponuku úplne na čelo vyhľadávača, čiže je vždy na očiach, len pre zaujímavosť - veľa kancelárií netopuje vôbec, prípadne len párkrát za týždeň).

Druhým podstatným prvkom sú sociálne siete, fenomén dnešnej doby.

Tretím prvkom je náš web www.arvinbenet.sk, ktorí navštívi priemerne za mesiac cca 27 000 ľudí (každý návštevník zarátaný len raz).

Štvrtým prvkom sú naše databázy klientov, ktorí niečo hľadajú a pravidelne sa na nás obracajú.

Piatym sú v prípade prenájmov naše partnerské relokačné agentúry, firmy, ambasády, ktoré napriamo oslovujeme a oni naopak pravidelne pozerajú našu ponuku.

5. Obhliadky, rokovania a všímanie

Prvé dve netreba predstavovať, azda sa nám žiada len dodať, že profesionálny, priateľský a ochotný maklér je vždy pridaná hodnota.

Ale aké všímanie? Keď prenajímame nehnuteľnosti, sme oči a uši majiteľa. Preto si všímame potencionálneho nájomcu, komunikujeme a preverujeme. Nikdy nevylúčime riziko nevhodného nájomcu na nulu, ale chytrou selekciou významne zvyšujeme šancu, že nájdeme toho, s kým bude nájom skutočne pasívny príjem a nie ťažko oddreté peniaze.

6. Cieľová páska

Našou snahou je, aby klient vo finále dostal zoznam potencionálnych záujemcov, informácie o nich, ktoré považujeme za dôležité a naše odporúčania, ktorého si vybrať.

Následne sa s vybraným nájomcom podpisuje nájomná zmluva a protokol o odovzdaní nehnuteľnosti.

7.) Podpisom Nájomnej zmluvy naša starostlivosť nekončí

Kontrakt podpisujeme na rok, aby sme dali šancu klientovi zistiť, či mu nájomca vyhovuje. 6 týždňov pred vypršaním nájomnej zmluvy klienta a následne nájomcu kontaktujeme, či si želá pokračovať v zmluve (pripravíme dodatok o predĺžení) alebo ukončiť zmluvu, čo znamená , že sa pustíme sa do hľadania nového nájomcu. Tu máme výhodu, že od klienta nič nepotrebujeme, (všetky podklady, texty, fotografie atď máme), len obnovíme už existujúce funkčné propagácie, na obhliadkach sa dohodneme s nájomcom . Čiže bez starostí pre klienta nájdeme nového nájomcu tak, aby bol prenájom kontinuálny.

Mnoho klientov s nami prenájom rieši tak, že nám len odovzdá kľúče a potom len prídu na podpis nájomnej zmluvy.

Čo za to?

Klient aj nájomca zaplatia zhodne 50 percent mesačného nájmu + DPH.

Garancia nájmu

Ak nájomca odíde z nájmu skôr ako za rok, nájdeme nového bez nároku na odmenu. To znie fajn, čo poviete?

Ako to vnímajú klienti?

Nechajme prehovoriť Jakea Slegersa (riaditeľ americkej obchodnej komory od roku 2001).

When a well-known Bratislava real estate agency failed to obtain any tenants for me in the course of several weeks, I contacted Arvin Benet for assistance with finding tenants for my apartment.

I found them to be prompt and committed from the start. Not only did they go the extra mile to add to the special appeal of the residence, they pre-selected and suggested the most appropriate tenants from the many offers they had for me.

I highly recommend Arvin Benet for all you real estate needs!

Jake Slegers

Executive Director American Chamber of Commerce in Slovakia*

Ak vás naša práca zaujala, budeme sa veľmi tešiť, ak sa nám ozvete a pomôžeme aj vám.

*Keď sa jednej známej bratislavskej realitnej kancelárii nepodarilo prenajať môj byt ani v priebehu viacerých týždňov, kontaktoval som Arvin & Benet, aby mi pomohli nájsť nájomcov do môjho bytu. Od začiatku som ich považoval za promptných a angažovaných. Ich práca navyše nespočívala len v tom, že dodali nehnuteľnosti výnimočný vzhľad, ale súčasne spravili predvýber a odporúčanie tých najvhodnejších záujemcov z mnohých ponúk, ktoré pre mňa mali. Vysoko odporúčam Arvin & Benet pre všetky vaše potreby z oblasti realít!

Jake Slegers

Výkonný riaditeľ

Americká obchodná komora na Slovensku



created by 2CREATE advertising